جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

انواع مختلف جراحی های زیبایی سینه

 انواع مختلف جراحی های زیبایی سینهعبارتند از:
بالا کشیدن سینه برای شکل دادن و تغییر موقعیت سینه های تخت شده و آویزان
برجسته کردن سینه برای بزرگ کردن اندازه سینه ها
کوچک کردن سینه ها برای کاهش اندازه سینه صرفاً برای بهتر کردن ظاهر آنها 
عمل های ترمیمی سینه عبارتند:
 ترمیم پس از عمل برداشتن سینه برای بازسازی یا بازگرداندن سینه ای که تمام یا بخشی از آن با جراحی برداشته شده یا بد شکل شده است

 کوچک کردن سینه برای کاستن از اندازه سینه های بسیار بزرگ و نا متناسب با بدن یک زن که موجب درد و ناراحتی می شود. پس از ترمیم یک سینه ممکن است بیمه هزینه عمل روی سینه دیگر و رفع تفاوت اندازه دو سینه را تقبل کند.
اینها رایج ترین عمل‌های سینه هستند عمل‌های غیر رایج دیگری هم هستند که ممکن است همواره با یکی از عمل های مذکور یا به تنهایی انجام شود، از جمله اصلاح نوک سینه های فرورفته، کوچک کردن نوک، یا ترمیم نا بهنجاری هایی سینه مثل مواردی که یک سینه بیش از یک نوک داشته باشد. علاوه بر این، عدم تناسب یا تفاوت چشمگیر و مادرزادی در اندازه دو سینه بر اثر وراثت ( و نه عمل برداشتن سینه)، را میتوان با جراحی زیبایی سینه اصلاح کرد.
 
رضایت خاطر شما بعد از عمل جراحی زیبایی سینه
مطالعات روی بیماران نشان می‌دهد زنانی که سینه هایشان را بصورت متعارف برجسته کرده اند یا کسانی که حتی بد شکلی های جزئی را اصلاح کرده اند از نتایج جراح بسیار رضایت داشته و بسیار خرسند شده اند. برای رضایت خاطر و خرسند شدن لازم نیست حتما تغییر بسیار چشمگیری را در خود ایجاد کنید، و احساسی که بعد از عمل سینه به شما دست می‌دهد ممکن است تمام عمر برایتان باقی بماند.
 توجه داشته باشید نتایج جراحی سینه ممکن است در طی زمان با بالا رفتن سن و تغییرات وزن شما کمی تغییر کند. از همه مهمتر اینکه هر عملی که در آن پروتز سینه به کار رود به تکرار در طی عمر یک زن نیاز دارد، زیرا پروتزهای سینه و سایلی دائمی تلقی نمی شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.