جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

نحوه انجام عمل جراحی زیبایی سینه ، نحوه قرار گیری پروتزها ، مقایسه زمان بهبود و معرفی انواع پروتزهای سینه

زنان در هر سن اگر از سلامت جسمانی و عاطفی خوبی برخوردار باشند کاندیداهای مناسبی برای عمل برجسته کردن و جراحی زیبایی سینه هستند اما نباید این عمل را روی افراد کمتر از ۱۸ سال انجام داد مگر اینکه تفاوت رشد دو سینه بسیار زیاد باشد. در این مورد هم اگر سینه بسیار افتاده باشد باید عمل برجسته‌سازی همراه با عمل بالا کشیدن پستان انجام شود.
 از نظر اداره غذا و داروی آمریکا پروتزهای سینه در طول عمر باید  پروتز ها را با پروتز های جدید تعویض گردد.
 اندازه و شکل پروتز سینه را عوامل گوناگونی تعیین می‌کنند:
میخواهید سینه هایتان چقدر بزرگ شود؟ و چه میزان بافت سینه به طور طبیعی دارید؟  استخوان‌بندی شما و خاصیت ارتجاعی بافت های تان هم ممکن است اندازه پروتزی را که می‌تواند در سینه تان کار گذاشت محدود کند پروتزهای سینه را بر اساس سانتی متر مکعب اندازه بندی می کنند و برخی از آنها ممکن است از پیش پر شده باشند و برخی را هم بعد از قرار دادن در محل پر می‌کنند.
محل قرار دادن پروتز ها در جراحی سینه

محل قرار دادن پروتز یکی از دو محل زیر است
زیر غده ای: روی عضله جداره قفسه سینه و زیر بافت غدد پستان
·        زیر عضله ای: زیر عضله جداره قفسه سینه درست روی قفسه سینه
محل زدن برش جراحی برای کار گذاشتن پروتز بستگی به ترجیح شما و جراح پلاستیک تان دارد.
 طبیعی ترین نتیجه از قرار دادن پروتز در  جراحی سینه در زیر عضله به دست می آید. علاوه بر این، قرار دادن پروتز در زیر عضله عوارض بعدی کمتری به وجود می‌آورد و میزان بروز وضعیت موسوم به انقباض کپسولی (بافت سخت و نامنظم جوشگاه که به دور پروتز ایجاد می شود) در این روش کمتر است.
روند بهبودی پس از عمل به روش زیر عضله ای کمی طولانی تر است (دو تا سه روز ) و ممکن است درد و ناراحتی روزهای اول پس از عمل در آن کمی بیشتر باشد در ضمن میزان اختلالی که در ماموگرافی ایجاد میکند کمتر از روش زیر غده ای است. بنابراین در درازمدت مطلوب تر است. روش زیر غده ای، حتی در مورد پروتزهای قطره اشکی، ممکن است سبب ایجاد برجستگی شدید در بالای سینه شود شاید این سبب شود که وجود پروتز در سینه زن کاملا مشهود باشد، به ویژه وقتی که اندازه سینه بسیار بزرگتر شده باشد.
 انتخاب دیگری که باید کرد انتخاب میان پروتزهای آب نمک یا پروتز های ژل سیلیکونی است.
  کارگذاری پروتز و نوع پروتز مناسب برای شما مستلزم ارزیابی دقیق و بحث دقیق درباره تمامی گزینه های شما با جراح پلاستیک است

انتظارات واقع بینانه از جراحی زیبایی کدامند؟

 انتظارات واقع بینانه  از جراحی زیبایی یعنی درک کامل فرایند جراحی پلاستیک و پذیرش این فرآیند به عنوان فرآیندی لازم برای دستیابی به هدف های واقع بینانه.
 فرایند جراحی زیبایی مثل هر درمان پزشکی یا جراحی دیگری عبارت است:
از تعهدات پیش از درمان یا پیش از جراحی بیمار
 درجات گوناگونی از ناراحتی اضطراب و درد
 پذیرش صرف زمان لازم برای عمل و بهبود
 تعهدات پس از جراحی بیمار
امکان بالقوه برآورده نشدن هدف‌ها و ایجاد نتایج ناخواسته
 خطر بالقوه جسمانی
تعهد مالی
 تفاوت میان جراحی زیبایی و سایر درمان‌های پزشکی در این است که عمل زیبایی عملی است انتخابی. عمل جراحی زیبایی برای بهبود وضعیت سلامتی شما انجام نمی گیرد این عمل مستلزم سرمایه گذاری شخصی، عاطفی و جسمانی است. اگر کاملا آماده نباشید تا فرایند لازم برای نیل به نتایج مورد نظر را طی کنید نباید انتظار رضایت کامل از جراحی زیبایی را داشته باشید. حتی اگر نتایج این عمل در جسم شما واقعا همان باشد که انتظار داشته اید .

چطور میتوانم با جراحی، سینه هایم را بزرگ کنم؟

چطور میتوانم با جراحی، سینه هایم را بزرگ کنم؟ 
برجسته کردن سینه جراحی است برای بزرگ کردن اندازه سینه با گذاشتن پروتز، برخلاف آنچه رسانه‌ها به گوشمان می خوانند و برخی از افراد مشهور که سینه های خود را به حد افراطی و غیرطبیعی برجسته کرده اند، اغلب کاندیداهای برجسته‌سازی سینه نمی‌خواهند سینه های بسیار بزرگ پیدا کنند. اغلب زنان صرفاً برای ایجاد تناسب در اندام زنانه خود بزرگ کردن سینه که به طور طبیعی کوچک است یا جبران آب رفتن سینه بر اثر بارداری و یا شیر دادن در صدد برجسته کردن سینه های خود بر می آیند.
زنانی که جراحی زیبایی معتبر و ماهر و باتجربه جراحی برجسته کردن سینه هایشان را انجام داده‌اند رضایت خاطر زیاد شان را نه فقط از بابت ظاهر سینه ها، بلکه از لحاظ احساسی که دارد ابراز می‌کنند. بخش اعظم توفیق در برجسته کردن سینه ها مثل هر عمل جراحی سینه دیگری مشاوره با یک جراح زیبایی حاذق و دارای دانشنامه بورد تخصصی است. این جراح باید تجربه برجسته‌سازی سینه و سایر عمل‌های سینه را داشته باشد علاوه بر این جراحی که انتخاب می کنید باید با دقت به هدف هایتان از جراحی ،تغییر جسمانی که می‌خواهید و این که انتظار دارید برجسته کردن سینه هایتان چگونه کیفیت زندگی شما را ارتقا دهد گوش کند.
 آیا هزینه عمل جراحی زیبایی سینه تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟
 برجسته سازی سینه های عمل زیبایی است تنها زمانی می‌توان احتمال پوشش بیمه را بررسی کنید که یک سینه بعد از جراحی و برداشتن تمام یا بخشی از آن ترمیم شده و سینه دیگر برای ایجاد تقارن جراحی شود