جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

جراح زیبایی ، جراحی پلک، جراحی بینی، جراحی شکم

آنچه پس از جراحی کوچک کردن سینه در انتظارم است

آنچه پس از جراحی کوچک کردن سینه در انتظارم است

کوچک کردن سینه احتمالا با بیهوشی عمومی انجام می شود و بسته به میزان حجمی که قرار است از سینه کم شود ممکن است لازم باشد یک شب در بیمارستان بمانید. وقتی از بی‌هوشی درآمدید می‌بینید که یک سینه بند محکم یا باند کشی به تن دارید ممکن است در نزدیکی محل های برش جراحی لوله های نازک کار گذاشته باشند تا در طی چند روز بعد از عمل مایعات و خونی که جمع می‌شود تخلیه شود. در محل برش ها احساس درد و ناراحتی خواهید کرد. ممکن است ببینید که درد پشت، پشت گردن و شانه که پیش از جراحی کوچک کردن سینه احساس می‌کردید تا حد زیادی از بین رفته است ناراحت درد و ناراحتی بعد از عمل را معمولا می‌توان با داروهای خوراکی کنترل کرد. پس از جراحی کوچک کردن سینه که در زودترین زمان ممکن  بعد از جراحی راه بروید هر چند فعالیت بدنی شما تا چندین روز بعد که زخم ها التیام می یابند محدود خواهد بود. به شما توصیه می شود که چیز سنگین بلند نکنید یا از هر کاری که مستلزم تکان دادن یا کشیدن باشد خودداری کنید. توصیه می شود که هنگام خواب زیر سرتان بلند باشد .
شاید از شما خواسته شود که تا چند هفته پس از جراحی کوچک کردن سینه در تمام مدت سینه بند مخصوص یا باند کشی ببندید تا سینه هایتان در هنگام التیام حرکت نکند. یک تا سه روز پس از جراحی لوله های تخلیه مایع را درمی آورند. بخیه ها حداکثر دو هفته پس از جراحی کشیده می‌شوند.
 ظرف دو هفته پس از جراحی کوچک کردن سینه ، یا به محض اینکه آمادگی پیدا کردید، می‌توانید فعالیت‌های عادی را از سر بگیرید به شرط اینکه بار سنگین بلند نکنید ، ندوید و از هر کاری که در روند التیام سینه ها سبب بالا پایین پریدن یا ضربه با آنها شود خودداری کنید

کوچک کردن سینه به روش تکنیک پدیکل (پیوند زدن نوک سینه)


کوچک کردن سینه به روش  تکنیک پدیکل (پیوند زدن نوک سینه) 

گزینه ی دیگر برای کوچک کردن سینه  تکنیک پدیکل  (پیوند زدن نوک سینه)  است. در این تکنیک هاله و نوک را برمی‌دارند، حجم سینه را با بریدن و برداشتن بافت کوچک میکنند و بعد نوک را در محل دیگری کار می گذارند. کوچک کردن سینه با این روش فقط در مورد سینه های بسیار آویزان انجام می‌گیرد که با روش پدیکور شاید نتوان شکل مطلوبی به سینه داد یا نوک را در محل مناسبی قرار داد. همچنین در مواردی هم که زنده ماندن نوک در حین عمل به روش پدیکور محل تردید باشد، از روش جایگزین استفاده می‌شود. اگر نوک سینه پیوند زده شود دیگر تحریک یا برجسته نمی‌شود. بنابراین هرگز نباید از این روش برای افرادی استفاده کرد که کاندیدای مناسبی برای روش پدیکور هستند.
 با گفتگوی صریح با جراح زیبایی تان، میزان بافتی را که باید از پستان بردارد تعیین کنید اندازه ،تناسب، و راحتی مورد نظر شما، همراه با میزان بافت برداشتی لازم برای پوشش بیمه باید مورد بحث قرار گیرد.  کوچک کردن سینه ممکن است اندازه سینه هایتان را بسیار تغییر دهد، مثلا از سایز ۱۰۰ کاسه سینه بند به اندازه 6۵ . اما اغلب زنان دوست دارند پس از عمل به اندازه ۸۰ و ۸۵ برسند.

بهترین روش کوچک کردن سینه : کوچک کردن سینه به روش پدیکور


بهترین روش کوچک کردن سینه : کوچک کردن سینه به روش پدیکور

 اگر سینه ها علاوه بر اینکه بیش از اندازه بزرگند، پایین هم کشیده شده‌اند، عمل مناسب برای کوچک کردن سینه عبارت است از برداشتن بافت و چربی و پوست سینه. شیوه‌ی بریدن و برداشتن، اندازه سینه را کوچک میکند، شکل بهتری به سینه می دهد هاله را کوچک تر می کند و سینه را بالا می‌کشد و نوک آن را در محل درست قرار می‌دهد که تکنیک پدیکور مینامیم.
. پدیکور یعنی اینکه شریان های خونی و عصب نوک سینه را قطع نمیکنند و می‌گذارند در حین عمل متصل بماند و در نتیجه نوک سینه همچنان دارای حس خواهد بود و برجسته خواهد شد. جز در موارد بسیار نادر باید همیشه  از تکنیک پدیکور استفاده کرد

کوچک کردن سینه به روش مکش چربی


کوچک کردن سینه به روش مکش چربی

 در مواردی که لازم نیست مقدار زیادی از حجم سینه برداشته شود و احتمال نمی‌رود که این عمل مشمول پوشش بیمه قرار بگیرد، با روش های مکش چربی به تنهایی می توان با برداشتن ذخایر چربی اضافی داخل و اطراف سینه، اندازه سینه را کاهش داد.
هرچند می توان با مکش چربی اندازه سینه را کوچک کرد پوست اضافی به این روش کم نمی‌شود و محل نوک تغییر نمی‌کند یا اندازه هاله کاهش نمی‌یابد.
اینها شاید بخش مهمی از هدف‌های شما از عمل کوچک کردن سینه را تشکیل دهند بنابراین، اگر توصیه شده که فقط با مکش چربی سینه هایتان را کوچک کنید، باید بدانید که چه نتایجی عایدتان خواهد شود و به چه نتایجی نخواهید رسید.
در حالتی که تنها مکش چربی بخواهید اندازه سینه را کوچک کنید باید پوستتان خاصیت ارتجاعی خوبی داشته باشد و سینه هایتان گرچه بزرگترند، آویزان نباشند و یا به پایین کشیده نشده باشند.